Halverwege op weg naar huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Charlotte, Andrew, Piet & Willem - WaarBenJij.nu Halverwege op weg naar huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Charlotte, Andrew, Piet & Willem - WaarBenJij.nu

Halverwege op weg naar huis

Door: Allemaal

Blijf op de hoogte en volg Charlotte, Andrew, Piet & Willem

07 Februari 2008 | Singapore, Singapore

Zo, het laatste bericht van ver weg al weer. Na een rustig stop in Singapore waar niet veel anders te doen was dan een beetje tax free winkelen zitten we nu weer op het vliegtuig te wachten.

De boarding zijn we gepasseerd en zometeen kunnen we het vliegtuig in voor de vlucht van twaalf uur terug naar het heerlijke Nederland.

Dan zal het weer een tijdje duren voordat we weer op reis gaan en zullen we het een tijd lang met de herinneringen van deze geweldige trip moeten doen.

Groeten,
Andrew, Charlotte, Piet & Willem

• 08 Februari 2008 - 04:46

Anja:

hoi allemaal.
    het zit er bijna op.
    hebben jullie een beetje kunnen slapen in het vliegtuig?
    Leo is vertrokken naar Amsterdam om jullie op te halen.
    volgens de teletekst landen jullie om 6.35 uur
    als het nodig moest zijn dat jullie Leo
    moesten bellen en jullie zijn 06 kwijt zijn, dan is zijn nummer 06-54272669.
    tot gauw

Anja

• 10 Februari 2008 - 15:25

Wilma Trappel:

Hoi luitjes,
    Wat een prachtige verhalen en dito foto's.
    Toen jullie terugvlogen, stonden wij nog op de lange latten. Ons nog gezien vanuit de ijzeren vogel??
    Helaas konden we niet bij jullie terugkomst feestje zijn, vanwege diezelfde reden.
    In iedere geval hebben we de foto's nog....

Wieder lucken
    Wilma